  • Data: 2012-09-14 13:30:02
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za parking
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2012 13:14, Marcin Debowski pisze:

    > Tak na chłopski rozum to czy nie powinno to czasami zależeć od umowy,
    > którą zawarto?

    na to zwracam uwagę 2 akapity dalej.

    > Jeśli nie ma tam nic na ten temat, to dlaczego by nie?
    > Rower to jednak nie śmierdząca krowa a i na śmierdzącą
    > krowę powinien się znalźć w umowie odpowiedni paragraf.

    Cośtam współżycia społecznego? Nie wiem - ale wydaje mi się że jakbym
    chciał gdziekolwiek wejść z krową i by ktoś mi zabronił, to nie
    wyegzekwowałbym wejścia z tą krową nawet jakby się okazało że nie ma o
    krowach nic w umowie :).

    A rower, w zależności od okoliczności, może być też uciążliwy.

    p. m.