  • Data: 2002-05-07 18:02:45
    Temat: Re: Odpowiedzialność właściciela konia
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "johnkelly"
    > Tylko szanowni doktrynerzy i ustawodawcy zapomnieli, ze napastnik nie ma
    > wytatuowanego na czole napisu 'ja tylko po portfel i srebra rodzinne'.

    > Nie ty jeden. W normalniejszych krajach tak bywa.

    Wlasnie tez bym chcial zeby u nas tak bylo, moze byloby troche normalniej
    i nie byloby pytan o konia w zagrodzie i dziecko co przelazlo przez plot do psa
    bo odpowiedz bylaby jasna

    teraz jest o ile rozumiem tak: wlasciciel pewne prawa ma (i jego zwierze tez)
    ale jak bedzie chcial z nich skorzystac to powinien sie zastanowic czy warto
    i zrobic to delikatnie z poszanowaniem intruza ;-))))
    Dla zwierzęcia to za duże wymagania - niech ci madrzy prawnicy sami im
    to tlumaczą bo ja bym się wstydził takiej obłudy - albo mam prawo
    pozbyc sie intruza albo nie.
    *** blad ***