  • Data: 2006-10-26 08:05:15
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodziców - a sprawa w szkole w Gdańsku.
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już wiadomo, że byli z tzw. normalnych domów - dzieci bogatych kaszubskich
    rolników.
    I co z tego wynika - aż strach ogarnia co mogą zrobić ci z domów
    patologicznych, gdzie przemoc i nadużycia seksualne bywają na porządku
    dziennym.
    Cała sprawa uwidacznia totalną niemoc w każdej płaszczyźnie. Dziewczynka nie
    uzyskała pomocy ani ze strony klasy, ani potem wsparcia psychologicznego ze
    strony szkoły, ani w końcu od najbliższych, którzy chyba do końca nie mieli
    pojęcia co tak naprawdę się w szkole stało.
    Sama jestem matką dziecka z II klasy gimnazjum - udusiłabym własnoręcznie
    tych bandytów!
    Gdy sobie wyobrażę w jakim upokorzeniu i bezradności dziewczynka podjęła
    decyzję o samobójstwie - wyć mi się chce z rozpaczy.
    Człowiek jest bestią!
    Graszka.