    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu antywirusowego
    Date: Tue, 6 Oct 2009 17:53:31 +0000 (UTC)
    <ha1kui$ig8$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha271d$l8i$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha2nm2$gn$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha2re8$3mp$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha39mc$ce0$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha50nj$bm5$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <ha7p6n$u4n$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <haafad$fl3$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <haantv$lak$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <haaugh$pif$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <habgma$4dd$1@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hadqji$ete$2@news.dialog.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <hafu37$lme$1@news.dialog.net.pl>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Duża. Tylko trzeba dać radę zrozumieć, a tobie nie wyszło.
    > Każde rozwiązanie zanim się pojawiło to go nie było. I wiele pojawiło
    > się "z dnia na dzień" w skali czasowej tej dziedziny.
    > Ja natomiast chętnie poznam wartość tej przepowiedni (całkiem zresztą
    > zbędnej i nonsensownej) o 2% prawdopodobieństwie, ze szczególnym
    > uwzględnieniem metodologi oszacowania.
    > Dziecinada...

    metodologia jest bardzo prosta - piszac 2% chciałem dac do zrozumienia ze,
    chodz oczywiscie szanse sa,to oceniam je minimalnie.
    Od razu odpowiadam - tak, rownie dobrze mogłem napisac 1% albo 3. Nie o
    liczbe chodziło a o skale.
    Argumentu o dziecinadzie nie skomentuje - myslałem ze juz wczesniej
    prszekonalismy sie, ze bedziemy dyskutowac na troche innym poziomie.
    Nie? Trudno? Pewnie zwyczajnie wczesniej sie nam znudzi.

    Widze ze wyciałes cała argumentacje o wartosci sprzetu do wartosci
    przechowywanych danych - szkoda - ona była najwazniejsza.

    > Widocznie masz naturę impresjonisty.

    > Nie sądź abyś nie był sądzony.

    ROTFL, dobrze ze nie czepiasz sie słówek.

    > Nie przesadzasz z tym lenistwem? Dostałeś wszystko co potrzeba zamiast
    > rady typu "use the google, Luke" i jeszcze coś marudzisz?

    jasne, nie marudze, mowie tylko.
    Podane przez ciebie wedki znalazł bym przy googlanie w luku, ale spoko, nie
    mam za złe.
    Tak tylko stwierdziłem.

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff