  • Data: 2010-09-23 10:14:16
    Temat: Re: Odpis KRS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-09-2010 09:46, Alek pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > W moim przypadku byłoby to ok. 150 km do przejechania
    > (w tym kilkanaście w korkach) i pół dnia w plecy.

    No to masz pecha i jesteś skazany na usługi za stówę o sztuki.
    A nie masz w okolicy KRS kogoś znajomego kto by ci takie rzeczy
    załatwiał i brał za fatygę połowę?
    Tzn. wiesz, każdy jest panem własnego pieniądza.
    Ja pytałam, czy Ci sie opłaca. Może sie opłaca.

    > Jaki sens ma taka kalkukacja? Gdyby odpis kosztował 7 zł
    > to "narzut" wyszedłby ci 1000% a gdyby dawali za darmo
    > to kalkulator by ci eksplodował.

    Widzisz, nie używałam kalkulatora, a mój mózg, w odróżnieniu od
    kalkulatora, potrafi dokonać wyliczenia metodą kolejnych przybliżeń.
    A także doskonale radzi sobie z porównywaniem wartości bez wyliczania
    ich stosunku procentowego.
    Taka taka funkcja ludzkiego mózgu, której nie daje się odtworzyć u
    maszyn - szacowanie a także porównywanie wielkości nie wyrażonych liczbowo.
    To powoduje, że koncepcja narzutu na zerowy koszt nie wiąże się z
    eksplozją mózgu.

    > Ciekawe, że do sądu nie masz pretensji, że za wydruk
    > kilku kartek bierze 30 zł.

    Nie mam też pretensji, że za złożenie pełnomocnictwa do US muszę jeszcze
    zapłacić 17zł chociaż to ja wydrukowałam i zaniosłam im zębach.
    Tzn. nie podoba mi się to i wolałabym nie płacić, ale wiem, że te opłaty
    nie odzwierciedlają kosztów czynności. To haracz nałożony prawem kaduka
    bo "klient" i tak nie ma wyjścia. Do konkurencji nie pójdzie.

    Za to jak ktoś świadczy usługi, to zakładam że odzwierciedlają one
    poniesione koszty z jakimś tam, mieszczącym się w granicach
    przyzwoitości, narzutem.

    Taka firma, która za Ciebie pobiera wyciągi, nie może być położona jakoś
    specjalnie daleko do informacji KRS (rozsądek nakazywałby odległość
    spacerową, bo zwykle przed takimi instytucjami nie ma gdzie zaparkować)
    i na pewno nie wysła człowiek po jeden wyciąg.

    No chyba, że ma tak mało zleceń, że każde realizuje osobno.
    Ale może ma tak mało zleceń, bo jest za droga?

    Nie wiem. Jak dla mnie - zdzierstwo.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813