  • Data: 2003-01-15 15:08:15
    Temat: Re: Odp: prawo do kupna biletu :)
    Od: Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b03sep$he9$1@absinth.dialog.net.pl> Sandra napisa?(a):

    > U?ytkownik Mariusz Jedrzejewski <m...@p...com.pl.nospam> w wiadomooci do
    > grup dyskusyjnych napisa?:s...@j...polcard.com.pl...
    >
    > swoja droga Szczecin mnie szokuje :-) czy dalej sie placi za odleglosc ?
    > tzn.kupuje sie bilet na czas?

    Caly czas. Nawet da sie calkiem sensownie i wedle rozkladu dojechac. Akurat
    komunikacja strasznych obsuw nie notuje.
    Ale, Sandra, powiedz, czym Cie tak szokuje? Bo mnie osobiscie szokuje, ale w
    negatywnym tego slowa znaczeniu, to jak w przepasc to miasto sie stacza.
    Poczytaj (jezeli chcesz) troche na pl.regionalne.szczecin...

    Mariusz
    Registered Linux User #206046
    email: m...@p...com.pl.nospam