    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Procesuje sie 86-letni człowiek!
    Date: Mon, 16 May 2005 10:26:39 -0500

    albert wrote:

    > ale kto mówi o jednym dniu?
    > 15 lat już mineło, czy to za mało?
    > moim zdaniem czas minął.

    to postaw sejm przed trybunałem stanu skoro przez 15 lat nie potrafił
    rozwiązać problemu mieszkań komunalnych, które nagle stały się czyjąś
    prywatrną własnością.
    Normalnie rynek przygotowuje się do takich sytuacji latami, buduje się
    mieszkania na wynajem, jest konkurencja i ceny utrzymują się na
    rynkowym poziomie.
    U nas tego okresu nie było, właściciele mieszkań ustalają ceny jak chcą
    i mają do tego prawo, ale normalnie spotkaliby się z mocną konkurencją i
    mocno by się drapali po głowie, czy na podwyżce zarobią czy stracą.
    Dzisiaj mogą czuć się bezkarni, bo nie mają konkurencji.
    Skoro sejm pozwala na taką sytuację to dawno powinien za to odpowiedzieć.