  • Data: 2005-05-17 09:55:38
    Temat: Re: Procesuje sie 86-letni człowiek!
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To nie jest takie proste.
    Otóż ten dziadek przez lata otrzymywał pensję opartą na jakimś tam wyliczeniu (na
    tyle, żeby ani nie umarł, ani nie
    zrobił rewolucji), że czynsz za mieszkanie ma niski.
    Podobnie z jego obecną emeryturą czy rentą: można powiedzieć, że jej wysokość jest
    zdyskontowana poziomem czynszów,
    jakie obowiązywały przed ostatnim orzeczeniem trybunału.
    I de facto mógłby wyp....ć, gdyby ZUS czy inny budżet był gotów ponieść konsekwencje
    uwolnienia [częściowo przejściowego
    prawdopodobnie, bo obowiązują nie tylko prawa podaży i popytu, ale i cykle
    koniunkturalne niezwykle silne w
    nieruchomościach, patrz inne rynki jak Norwegia czy Londyn] czynszów.
    Ekonomia, to system naczyń połączonych.
    JaC

    > a może tak zacząć płacić należną cenę za wynajmowane mieszkanie?
    > jak cena wydaje się za wysoka można poszukać czegoś tańszego z dłuższym dojazdem,
    np poza miastem?
    > a jak nie to można się wprowadzić znowu do rodziców a nie wiem niby dlaczego ludzie
    tacy jak ty sobie ubzdurali że
    mają jeszcze jedną opcje polegającą na posożytnictwie?????