  • Data: 2010-03-23 08:41:31
    Temat: Re: Odp: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-23 02:21, Użytkownik witek napisał:

    > Ponieważ nie ma w Polsce zwrotów, dlatego też nie ma sklepów typu
    > "second hand", gdzie można kupić rzeczy, za pół darmo.
    >
    > Gdyby były, nawet rzeczy używanych, podejrzewam, że obu stronom by się
    > to opłaciło.
    > Klient kupiłby więcej, paru rzeczy nie oddał, nawet jakby oddał sklep by
    > to i tak opchnął z zyskiem innemu sklepowi, a tamten i tak jeszcze na
    > tym zarobił, a biedniejsi krzywo by na użwane buty nie patrzyli, bo
    > lepsze takie po weselu niż żadne.

    Nie przypominasz sobie opisywanych tu niejednokrotnie problemów
    za zakupiony w sklepie "nowy" laptop miał na dysku jakieś katalogi
    i dane poprzedniego użytkownika.
    Bardzo tez jestem ciekawy kto zwróci sprzedawcy różnicę między
    ceną sklepową a "pół ceną" jaką sugerujesz na towar zwrócony.
    Otwierasz sklep, inwestujesz w fajny towar, klienci walą drzwiami
    i oknami ale co drugi za kilka dni przynosi towar do zwrotu.
    I wartość zwróconego towaru spada o te "pół ceny".
    Właśnie zbankrutowałeś.