  • Data: 2009-07-02 14:33:53
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:

    > Nie przeinaczaj, nieetyczne jest postepowanie polegające na tym, że
    > idziesz do sklepu z zamiarem obejrzenia towaru i z góry powziętym
    > założeniem, że zamówisz go bezpośrednio u producenta.

    Ciekawa jestewm, czy Ty zawsze kupujesz tylko to, co obejrzałeś w pierwszym
    sklepie. Ja nie, i to pewnie jest nieetyczne, bo przeciez obejrzane =
    kupione? Podobnie jak to, że jak kupuje kefir marki "Mleczna Dolina", to
    patrzę, czy produkuje go SM Chełm, czy SM Kalisz, bo jeden jest dobry, a
    drugi niekoniecznie.

    > Dla jednych tak, dla innych nie, w jednej branży tak, w innej nie.

    Ale to klient decyduje, co jest dla niego ważne, a i o ile sporzedawca ma
    obowiązek sie wykazać certyfikatami, atestami czymtam jeszcze, to ma to
    zrobic i sie odtentegować od etyki klienta.

    > Mam
    > bodaj 6-7 różnych rodzajów "kafelków" (glazura, terakota, gres) i po paru
    > latach mogę powiedzieć, że najlepsze okazały się te najdroższe oraz te
    > najtańsze. ;-)

    No i wszystko jasne;-). A zdajesz sobie sprawę, że prawdziwa cnota krytyk
    się nie boi, i sprzedawca rzetelny, udzielający informacji, odpowiadający na
    pytania ma lepsze obroty od gbura, który wie lepiej, co klientowi jest
    potrzebne i co jest dla niego lepsze?
    Justyna