  • Data: 2009-07-02 15:38:40
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-07-2009 o 13:45:16 to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > To jeszcze zdefiniuj pojęcie "producenta", a także czym dokładnie jest
    > "podanie określenia producenta".

    np kupuje taki telewizor japonskiej firmy z amerykanskim kapitalem z
    czesciami wyprodukowanymi
    w Chinach/Taiwanie i zlozony na Slowachi/Hiszpanii. Te dane sa na
    tabliczce znamionowej TV.
    I tak np jestem zainteresowny danym modelem - na sieci znajduje opinie, ze
    taka seria z czesciami
    z taiwanu i zlozona w hiszpani jest ok a ta druga bee. Majac dane z
    tabliczki jestem w stanie kupic
    sprzet dobry o nie taki gdzie wadliwosc wynosi 20%. Teraz lapiesz o co
    chodzi z okresleniem producenta?

    leon