eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa podania nazwy producenta › Re: Odmowa podania nazwy producenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Followup-To: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 02 Jul 2009 16:33:53 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <h2igkk$pl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h2f75n$bhd$1@news.onet.pl> <h2ggh9$rhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h2ghkm$jd5$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2i8nd$aqa$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2ib70$4n8$6@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2icgu$ajj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2id6q$4n8$10@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: admn33.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1246545364 821 79.185.43.33 (2 Jul 2009 14:36:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jul 2009 14:36:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.99.01
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:596408
    [ ukryj nagłówki ]

    to wrote:

    > krys wrote:
    >
    >> No to powiedz mi teraz, co jest nieetycznego w tym, że ktoś chce znać
    >> producenta jakiegoś wyrobu.
    >
    > Nie przeinaczaj, nieetyczne jest postepowanie polegające na tym, że
    > idziesz do sklepu z zamiarem obejrzenia towaru i z góry powziętym
    > założeniem, że zamówisz go bezpośrednio u producenta.

    Ciekawa jestewm, czy Ty zawsze kupujesz tylko to, co obejrzałeś w pierwszym
    sklepie. Ja nie, i to pewnie jest nieetyczne, bo przeciez obejrzane =
    kupione? Podobnie jak to, że jak kupuje kefir marki "Mleczna Dolina", to
    patrzę, czy produkuje go SM Chełm, czy SM Kalisz, bo jeden jest dobry, a
    drugi niekoniecznie.

    > Dla jednych tak, dla innych nie, w jednej branży tak, w innej nie.

    Ale to klient decyduje, co jest dla niego ważne, a i o ile sporzedawca ma
    obowiązek sie wykazać certyfikatami, atestami czymtam jeszcze, to ma to
    zrobic i sie odtentegować od etyki klienta.

    > Mam
    > bodaj 6-7 różnych rodzajów "kafelków" (glazura, terakota, gres) i po paru
    > latach mogę powiedzieć, że najlepsze okazały się te najdroższe oraz te
    > najtańsze. ;-)

    No i wszystko jasne;-). A zdajesz sobie sprawę, że prawdziwa cnota krytyk
    się nie boi, i sprzedawca rzetelny, udzielający informacji, odpowiadający na
    pytania ma lepsze obroty od gbura, który wie lepiej, co klientowi jest
    potrzebne i co jest dla niego lepsze?
    Justyna



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1