  • Data: 2020-04-09 13:06:00
    Temat: Re: Odległosc pola od drogi
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-09 o 11:10, Olin pisze:

    > Niedawno przeczytałem coś takiego, co przeczy zdrowemu rozsądkowi:
    > https://www.pb.pl/miod-z-miasta-zdrowszy-niz-ze-wsi-
    857214

    > Wprawdzie rzecz dotyczy miodu, a nie roślin, ale coś może być na rzeczy.

    Jak za badania płacił producent margaryny to masło okazywało się
    bardzo szkodliwe, jak producent masła to niezdrowa okazywała się
    margaryna. Odpowiedz na pytanie kto płacił za te badania miodu
    i będzie wszystko jasne.

    Co do pierwszego postu o warzywkach przy trasie:
    Większość rolników ma w chlewie odgrodzone małe stadko
    do użytku własnego, rodziny i najbliższych znajomych.
    Karmi się je też czym innym niż resztę.
    Podobnie jest z warzywami, dla siebie są te z ogródka
    lub za własnych zabudowań, rosnące daleko od drogi i
    opylane i nawożone inaczej niż te na sprzedaż.