  • Data: 2011-03-20 08:55:45
    Temat: Re: Odkupienie uzywanego oprogramowania ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (20.03.2011 02:20), Skrypëk wrote:

    > No pewnie że możesz. Ale rozpowszechniać luzem firmwaru z niej
    > skopiowanej juz ci nie wolno. Z tego prostego powodu, że nie nabyłeś do
    > tego uprawnień.
    >
    > (z Windowsem OEMowym analogicznie)

    > Licencja na BIOS nie może zabraniać rozbierania płyty na kawałki.
    > Licencja na BIOS moze tylko ograniczać jego uzycie do tego egzemplarza
    > płyty. Tylko tyle i aż tyle. I to wystarczy.

    Czy nie przesadzasz trochę w tym momencie? Przecież T.P. nie mówi o
    przegraniu firmwaru z jednej kości na drugą, tylko o przelutowaniu kości.

    W szczególności może nie wiedzieć nawet że na tej kości jest
    jakiekolwiek oprogramowanie. Tak jak być może kiedyś młotkach znajdzie
    się oprogramowanie do kontroli siły uderzenia - nijak to nie będzie (w
    obecnym stanie prawnym) zmieniać sytuacji że w każdym momencie mogę
    sobie taki młotek rozebrać na części i złożyć z nich coś zupełnie innego.

    p. m.