  • Data: 2011-03-21 00:20:35
    Temat: Re: Odkupienie uzywanego oprogramowania ?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Przypominam że to Ty wprowadziłeś to rozróżnienie do dyskusji.

    Nie. Ja rozróżniłem masowy użytek komercyjny, tj taki gdzie cię prędko
    namierzą, od potejemnego użytku osobistego (niekoniecznie tego w rozumieniu
    ustawy).

    > A mógłbyś przytoczyć gdzie mówię coś w tym trybie?

    W tym w którym się awanturujesz, że pozbawiam cię prawa do używania
    suwmiarki.

    > T.P. płytę główną kupił a nie wynajął.

    I dlatego wolno mu z nią robić co mu się podoba.

    > Nic nie ogranicza T.P. w korzystaniu z płyty głównej (nikt nie
    > podsunął mu umowy przy pierwszym uruchomieniu tej płyty, prawda?)

    Tak. Ale to nie oznacza, że z licencjonowanymi dziełami wolno mu robić coś
    innego niż to na co zostały licencjonowane.

    > Czy na pewno? Znasz jakiś fakt z życia gdzie coś w tym stylu się
    > zdarzyło? I jeżeli tak - to czy na pewno nie miało to związku z
    > ochroną znaku towarowego i opierało się o prawo autorskie?

    Nieraz policja triumfowała po nalotach na handlarzy podrabianymi ciuchami ze
    stadionu.
    Twój argument jest zatem inwalidą.