    From: "Monika Kowalik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odbiór mieszkania a zameldowanie
    Date: Mon, 12 Nov 2007 08:14:26 +0000 (UTC)

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Meldujesz się tam gdzie mieszkasz.
    > Idź do biura meldunkwoego z protokołem odbioru mieszkania i proś o
    > odmowę na piśmie.

    Nie wiem jak w przypadku mieszkania...
    Jak wykańczaliśmy dom musieliśmy czekać na uprawomocnienie decyzji/wniosku o
    odbiór budynku i pozwoleniu na zamieszkanie. Decyzja o nadaniu adresu dla
    budynku nie wystarczyła...

    Byłam bezdomna przez ok. 2 tygodnie. Sprzedaliśmy mieszkanie, wymeldowaliśmy
    się i wprowadziliśmy do nowego - nielegalnie... ;-)

    Dopiero jak przyszłam z uprawomocnioną decyzją z Nadzoru Budowlanego to
    zameldowali. Najlepiej dowiedz się u siebie. U mnie jeszcze jakaś "pindzia"
    wymylśliła sobie okres 7 dni po uprawomocnieniu - dla bezpieczeństwa. Po
    rozmowie z kierownikiem wydziału ten okres uległ właściwemu skróceniu - "dla
    porządku...