  • Data: 2007-11-13 13:04:24
    Temat: Re: Odbiór mieszkania a zameldowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2007, Monika Kowalik wrote:

    > A tak na marginesie to czy każdy urzędnik ma obowiązek na moje życzenie wydać
    > mi taką odmowę na piśmie?

    Może inaczej ujmę to co napisał "witek": przecież przez to, że przyjmuje
    Twoje żądanie, lub odmawia jego przyjęcia, wydaje DECYZJĘ.
    To oczywiście *może być* "odmowa wszczęcia postępowania", przyjęcia
    dokumentu ze względu na braki formalne itp.
    Ale czy to będzie "postanowienie o nieprzyjęciu" :), czy jakakolwiek
    inna forma czynności administracyjnej, podlega ona pod przepisy
    Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
    Przeczytaj sobie art.14:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-postepowani
    a-administracyjnego-1_2_118.html

    > Przecież byliby zawaleni papierzyskami? Rozumiem
    > jeśli ja wysyłam żądanie wydania postanowienia w tej sprawie, ale na piśmie.

    Urzędnik IMO ma prawo żądania wyrażenia Twojego zdania na piśmie.
    I co śmieszniejsze, IMO dlatego, że może się powołać iż to w Twoim
    interesie jest :P forma pisemna :) (art.14 dopuszcza formę ustną wyłącznie
    "w interesie strony").

    pzdr, Gotfryd