  • Data: 2007-11-12 19:15:17
    Temat: Re: Odbiór mieszkania a zameldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > No popatrz a ja od kilku lat mieszkam zameldowany w mieszkaniu, które
    > oficjalnie ciągle jest placem budowy. I 100 innych rodzin też.
    > I panie w biurze meldunkowym nie miały problemu szczególnie po
    > przedstawieniu im co im grozi.

    Może w ten sposób: skoro tam mieszkasz, to zameldować się może i możesz
    (ba! powinieneś!) ale problem w tym, że za użytkowanie mieszkaniowe
    placu budowy też grozi grzywna... chyba, że masz "dyspensę" z urzędu
    (zdaje się urząd gminy ma możliwość udzielenia zezwolenia na użytkowanie
    przed zakończeniem budowy, ale głowy nie dam...)