    From: basteku <b...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Date: Fri, 05 Feb 2010 12:59:18 +0100

    [cut]
    Ja powiem, napisze, tylko jedno. Akurat nie interesuje mnie aspekt
    prawny zdarzenia, ale spoleczny. Niech ktos mi wytlumaczy ... czy to az
    taki problem jest pokazac zawartosc plecaka ??? nawet jak sie ma tam
    obsrane gacie ??? Chyba, ze chce sie pokazac osobie wykonujacej swoja
    prace, ze ja tu jestem panem i nic mi nie mozecie zrobic. Przeciez to
    jest osoba wykonujaca swoja prace. Nie rozumiem, dlaczego ktos
    przeszkadza w wykonywaniu jej ?? Typowa mentalnosc Polakow. Zastaw sie a
    nie daj sie ...
    Zmienmy sie i badzmy dla siebie mili ... napewno bedzie sie nam lepiej
    zylo i bedziemy sie do siebie usmiechac a nie warczec bez zadnego powodu.

    Pozdrawiam
    Bastek