  • Data: 2012-07-03 19:17:46
    Temat: Re: Ochrona wizerunku a relacje z imprez...
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-03 16:24:55 +0000, "Jola" <k...@p...onet.pl> said:

    > Ale zakup biletu nie zobowiązuje cię do zawarcia umowy dotyczącej
    > regulaminu, bo nie ma takiego prawa, prawda?

    Zazwyczaj (nie wiem jak na wsiach) kupienie biletu oznacza
    zaakceptowanie regulaminu imprezy.

    Np.:

    I. Ogólne warunki uczestnictwa w xxxx:
    1. Organizator zastrzega sobie .....
    2. Organizator nie będzie zobowiązany do...
    3. Przypomina się posiadaczowi biletu, iż bilet nie podlega ...
    4. w przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa, za zgodą
    posiadacza biletu Organizator może zamienić....
    II. Zasady bezpieczeństwa.
    Organizator zastrzega sobie prawo w połączeniu z wszystkimi innymi
    postanowieniami i dyrektywami, które będą uwidocznione na bilecie lub
    umieszczone na tablicy na terenie obiektu do tego, co następuje:
    1. Odmówić...
    .
    .
    .
    14. Organizator ma prawo do rejestrowania przebiegu imprezy masowej,
    a w szczególności zachowania się uczestników przy pomocy urządzeń
    rejestrujących obraz i dźwięk.

    I tak dalej.

    Bardzo często taki regulamin drukuje się na jednej ze stron biletu -
    dla ułatwienia...

    --
    Bydlę