  • Data: 2023-07-31 02:12:04
    Temat: Re: Ochrona i ich/moje prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Tylko, co dalej, jak nie wejdziesz? Miałeś wezwanie do sądu. Ochrona Cię
    > nie wpuściła, wiec nie mogłeś się stawić. Nie można Ci zarzucić, że nie

    Nie mogłeś się stawić bo nie chciałes się poddac wykonaniu zarządzeniu
    prezesa sądu, które zostało ustanowione dla zapewnienie bezpieczeństwa.
    Przyjmując, że to zapewnienie bezpieczeństwa ma realne przesłanki to po
    prostu nie dopełniłeś pewnych formalności. Dokument identyfikacyjny
    tez musisz pokazać, a możesz nie chcieć.

    > chciałeś. No w końcu nie masz obowiązku pozwalać komuś zaglądać do
    > torby, a i nie można Cię ukarać za to, ze nie pozwoliłeś. Właśnie tak mi

    A po co karać?

    > się wydaje, ze to takie trochę niedopracowane.

    Może i tak (w końcu zdaje się pracują nad jakąś nowelą), ale jakoś nie
    słyszy się np. o masowych pozwach pasażerów, którym odmówiono wejścia na
    pokład bo nie poddali się kontroli.

    --
    Marcin