    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelski projekt ustawy...
    Date: Mon, 13 Jul 2009 20:19:12 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Załóż bazę na amerykańskim serwerze i... piekła nie ma :)
    >
    > Ale żeby podpisy zostały uznane to musisz zebrać je na listach
    > papierowych, albo jeśli elektronicznie to muszą podpisać Ci się
    > ludzie posługując się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    > A mało kto go ma.
    >
    > Poza tym cała Twoja inicjatywa jest bez sensu - bo to trafi
    > i tak do kosza ...tfu... szuflady... w parlamencie i tyle.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Dziekuje za pierwsza (mimo ze chyba 4 czy 5) konkretna wypowiedz na temat. Co
    ja moglbym zrobic i kogo zainteresowac, to ja wiem, ale chce to zrobic sam.

    Czyli w skrocie papierowo - podpisy elektronicznie zbierane bede sobie mogl co
    najwyzej wydrukowac i rzucic komus na biurko w obecnosci dziennikarzy mowiac:
    ludzie CHCA, zajmij sie pan tym!

    Inicjatywa nie jest bez sensu w sytuacji kiedy PO uzywa sondazy do formulowania
    mysli. Jesli to co mysle sie uda, to podpisow bedzie wiecej niz tylko 100.000,
    ale w formie elektronicznej i troche media o tym potrąbią, a PO pomysli moze -
    no, skoro tylu ludzi to popieralo, to moze warto o tym pomyslec.

    Dziekuej za informacje :)

    pozdrawiam,
    Kuba