  • Data: 2017-09-22 21:13:16
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-22 o 21:01, Budzik pisze:

    > Juz zapomniałem jak mozna z Toba kulturalnie i merytorycznie rozmawiac...

    To nie będę się narzucał z przypominaniem.

    > Juz ci pisałem - porównujesz rzeczy nieporównywalne.

    Tylko dla ciebie nieporównywalne.

    > Głód i brak dobrobytu sprawi ze tych smierci bedzie jeszcze wiecej.

    Ale nie z powodu cukrzycy i nie na pewno.
    Może się długość życia poprawi, wszach otyli żyją krócej.

    > Przy kro mi ze doswiadczenia innych krajów nic cie nie nauczyły i
    > pragniesz sam tez włozyc reke pod wrzatek i sprawdzic czy naprawde
    > parzy...

    Nie zamierzam wkładać ręki pod wrzątek. Nie będę też milczał jak
    pożyteczni idioci udowodniają ze nie ważny przemysł i finanse
    kraju a ważna jest tylko ekologia.
    Natomiast doświadczenia innych krajów mnie nauczyły, chcesz mieć
    kwitnąca gospodarkę pozamykaj ekologów (Chiny). A ostatnio w tym
    kierunku skręca USA. Jeszcze tego nie zauważyłeś?
    Napisałeś już ich prezydentowi co o tym myślisz?