  • Data: 2017-09-23 17:51:30
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-23 o 17:00, Budzik pisze:

    > To jest moja opinia.
    > W przeciwienstwie do twojej tezy która wskazała ze jestem jedyna osobą
    > która ma takie zdanie.

    I zakładasz ze mnie nie wolno mieć opinii tylko muszę ci udowadniać
    jakieś badania linkami?

    > No własnie to ze jak wprowadzisz głód to nie bedzie lepiej niz teraz.
    > Opieka medyczna jest jaka jest - na pewno o wiele lepsza niz w dawnych
    > czasach gdzie srednia długośc zycia była duzo mniejsza niz obecnie.
    > Co chce ci udowodnic - ze skupiasz sie na "zmianie" i "ograniczeniu"
    > zapominajac jaki jest "cel".

    Cel to ograniczenie. I ty ten cel wybrałeś postulując ograniczenie
    w dostępie do broni. A może coś pomyliłem i nie chciałeś ograniczać?

    > A dasz rade wrocic do tego o czym rozmawialismy?

    Rozmawiamy.
    A ty sam wypowiadasz się w tym drobnym odstępstwie od tematu.
    Czyli nie jesteś specjalnie przeciw.