  • Data: 2005-04-14 21:46:31
    Temat: Re: Obrazajace SMSy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d3mmk6$7ub$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wpis od czego? O ochronę dóbr osobistych? Tam jest wpis tymczasowy i
    600
    > zł to kwota max, której praktycznie się nie stosuje.
    > Sprawa prywatno-skargowa (karna) kosztuje 300 zł z tego co pamiętam.

    Nigdy nie wnosiłem takiej opłaty. Na potrzeby udzielania informacji
    ludności, ktoś kiedyś przysłał okólnik, że to 600 zł kosztuje. Jakoś
    nigdy mi się tego weryfikować nie chciało, więc nie mam pojęcia, czy to
    maksymalna stawka, czy też stała. Co więcej okólnik był sporo czasu
    temu. Korekta mogła mi umknąć albo mogli nie wysłać. Stąd zastrzegłem,
    ze podaję kwotę najprawdopodobniejszą.