eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
  • Data: 2023-12-15 23:46:18
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2023 o 22:18, Kviat pisze:

    > Czyli że co?

    Czyli, że jajco.

    > Chłopaki chcieli sobie pogwałcić i pomordować, ale się hamowali zanim
    > Niemcy przyszli?

    Chłopaków pytaj.

    > I to ich usprawiedliwia?

    A co usprawiedliwia twoje tezy, że marzyli o gwałtach i mordach?

    > Przecież to jest bełkot. Warunkiem koniecznym nie byli Niemcy, tylko
    > chęć tych zbrodniarzy do gwałcenia i mordowania. Po prostu wcześniej nie
    > bardzo mogli robić tego bezkarnie.

    Konfabulujesz.
    "Dokładny przebieg i precyzyjna chronologia wydarzeń w Szczuczynie są
    generalnie nieuchwytne źródłowo. Nie ulega jednak wątpliwości, że
    czynnikiem sprawczym byli obecni w miasteczku Niemcy i ich polscy
    agenci, zwłaszcza jeden: Mieczysław Kosmowski. Szczuczyn mógł być takim
    centrum, z którego niemiecko-polskie komando jeździło do okolicznych
    miejscowości, by w nich dokonywać mordów."

    > Po przyjściu Niemców nie musieli tego robić, więc to nie był warunek
    > konieczny.

    Jak zwykle pierdolisz.
    https://www.rp.pl/plus-minus/art14654551-niemcy-zmus
    zali-polakow-do-polowania-na-zydow

    "W listopadzie 1942 r. niemieccy najeźdźcy zobowiązali wszystkich
    sołtysów dystryktu lubelskiego do podpisania następującego zobowiązania:

    ,,Oświadczam niniejszym, że:
    1. w zasięgu mojego obszaru władzy nie znajduje się żaden Żyd,
    2. wydam zarządzenie, aby w przyszłości wszyscy w zasięgu obszaru mojej
    władzy pojawiający się Żydzi zostali zatrzymani i odstawieni do
    najbliższego posterunku żandarmerii, policji lub punktu oporu SS
    (Stützpunkt),
    3. wiadome mi jest, iż odpowiedzialny jestem za całkowite wywiązanie się
    z tego zobowiązania, a za niewłaściwe tegoż wykonanie ponoszę pełną
    odpowiedzialność.
    Równocześnie potwierdzam otrzymanie jednego odpisu niniejszego zobowiązania"

    Głupa rżniesz czy nie masz pojęcia, że podczas okupacji warunki
    dyktowali Niemcy i każda niesubordynacja była karana, najczęściej
    śmiercią. No ale dziś, schowanym bezpiecznie za monitorkiem można grać
    geroja tamtych czasów.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A u ciebie wszyscy zdrowi?