eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
  • Data: 2023-12-16 02:15:55
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2023 o 23:46, nadir pisze:

    > A co usprawiedliwia twoje tezy, że marzyli o gwałtach i mordach?

    To, że je dokonali.

    > Konfabulujesz.
    > "Dokładny przebieg i precyzyjna chronologia wydarzeń w Szczuczynie są
    > generalnie nieuchwytne źródłowo. Nie ulega jednak wątpliwości, że
    > czynnikiem sprawczym byli obecni w miasteczku Niemcy i ich polscy
    > agenci, zwłaszcza jeden: Mieczysław Kosmowski. Szczuczyn mógł być takim
    > centrum, z którego niemiecko-polskie komando jeździło do okolicznych
    > miejscowości, by w nich dokonywać mordów."

    > Jak zwykle pierdolisz.
    > https://www.rp.pl/plus-minus/art14654551-niemcy-zmus
    zali-polakow-do-polowania-na-zydow

    To znaczy, że co?
    Że jak ktoś ci każe kogoś zgwałcić, albo zabić, to to zrobisz, bo ci
    ktoś każe?
    Masz zajebiście silną psychikę...

    > Głupa rżniesz czy nie masz pojęcia, że podczas okupacji warunki
    > dyktowali Niemcy i każda niesubordynacja była karana, najczęściej
    > śmiercią. No ale dziś, schowanym bezpiecznie za monitorkiem można grać
    > geroja tamtych czasów.

    Problem w tym, że decyzja co zrobisz należy do ciebie.
    I możesz zostać subordynowanym pieskiem gwałcącym i zabijającym, bo ktoś
    ci kazał.
    A potem się usprawiedliwiać, że ktoś ci kazał.

    Możesz też rżnąć głupa i udawać, że ci zbrodniarze nie gwałcili Żydówek
    i nie mordowali Żydów, bo byli zjebami i zwykłymi antysemitami, lecz
    dlatego, bo Niemcy im kazali.
    Bo widzisz... wielu innych tego nie robiło, pomimo tego, że Niemcy kazali.

    > A u ciebie wszyscy zdrowi?

    Tak i dziękuję za troskę. Tak jakoś szczęśliwie się złożyło, że u mnie
    nie ma konfederuskich, bo czasem trzeba szczęściu trochę pomóc.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr