eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
  • Data: 2023-12-15 23:32:27
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Czyli że co?
    > Chłopaki chcieli sobie pogwałcić i pomordować, ale się hamowali zanim
    > Niemcy przyszli?
    > I to ich usprawiedliwia?
    >
    > Przecież to jest bełkot. Warunkiem koniecznym nie byli Niemcy, tylko
    > chęć tych zbrodniarzy do gwałcenia i mordowania. Po prostu wcześniej
    > nie bardzo mogli robić tego bezkarnie.
    > Po przyjściu Niemców nie musieli tego robić, więc to nie był warunek
    > konieczny.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Warunek konieczny może być tylko jeden? Zabójcza "logiczka".

    Jednym z warunków koniecznych nie okazało się obniżenie
    poprzeczki przez niemieckich okupantów? Jest władza choćby i
    okupacyjna, jest odpowiedzialność. Za RP2 może i chcieli ale ryzyko
    karzącej ręki Sanacji był dla nich za wysokie czyli wystarczało żeby się
    powstrzymali. Niemieccy okupanci tak obniżyli poprzeczkę że starczyło z
    zapasem. W Izraelu w więzieniach sami Arabowie siedzą?
    Co by IDF zrobił z Palestyńczykami jakby żołnierzom zagwarantować
    (pełną) bezkarność? Baruch-ów Goldsteinów bez chęci samobójczych by się
    "paru++" nie znalazło? [A]

    <ironia> Ja mam wiarę w historyczne znaczenie przywódczej roli Niemiec
    w Europie większą od ciebie. </ironia>

    Powrotu od logiczki do logiki życzę choć wątpię+ nastąpi.

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Baruch_Goldstein

    --
    A. Filip