  • Data: 2003-07-11 09:44:24
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy i WKU...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wku napisał:
    [..]
    > paszport i byc powitanym przez panow w mundurach...

    Niestety tu Ci nie pomogę - jest bowiem taka możliwość.
    Pytanie czy można ustanowić pełnomocnika do odebrania paszportu?

    Dlatego słowo "wyjeżdżaj" napisałem w cudzysłowie :)

    > Prawde mowiac interesuje mnie legalna praca w
    > Londynie, a na razie z tym jest zbyt duzo formalnosci. Chce wiec

    Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w W. Brytanii JUŻ możemy
    pracować legalnie.

    > A nie robi tego wlasciwy urzad miasta po tym, jak sie wymelduje? Gdybym

    Jeżeli jesteś w wieku poborowym to prawo nakazuje Ci samodzielne zgłoszenie
    się w nowym miejscu zamieszkania.
    Inaczej popełniasz przestępstwo zagrożone karą bodaj do 3 lat.
    Przykro mi - takie są konsekwencje bycia niewolnikiem :(

    > Ech, nic nie mow. To jest chore. Jestem gosciem, ktory ma prace, jest z
    [..]
    > zacofanie. Przeciez to chore! Chory system tu panuje!

    A coś zrobiłeś żeby się zmienił? Sam się nie zmieni.

    > No, wlasnie... Ale chcialbym pozniej tez bez problemow wyjechac za
    > granice. I nie chcialbym sie rozczarowac tym, ze ktos mnie zatrzyma na
    > lotnisku...

    Jak rodzicie powiedzą, że jesteś narkomanem, albo że jesteś na stałe za granicą,
    to jest duża szansa, że Twoje papiery wylądują na dnie szuflady.
    Wątpię w każdym bądź razie by puszczali za Tobą list gończy po takim stwierdzeniu.

    pozdrawiam
    Arek