  • Data: 2005-08-02 19:57:05
    Temat: Re: Obniżka pensji
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > A kto ci to powiedział?

    Domyśliłem się :)

    > A gdzie twierdziłem, że to pojęcie prawne?

    Jak ktoś pyta o to który akt prawny zawiera definicje pojęcia, ja z góry
    myślę że chodzi o pojęcie prawne, bo jakby mu chodziło o innego rodzaju
    definicję to nie zadawałby durnego pytania który akt prawny to zawiera.
    Może to ja jestem dziwny, a może ty ...

    > Dobrze. Na gruncie tego przepisu nie można dochodzić przed sądem, że
    > zmieniając warunki pracy (i/lub płacy) pracodawca oferuje za mało, za dużo
    > żąda itp. Ale zawsze można zakwestionować samą zasadność wystosowania
    > wypowiedzenia zmieniającego, bez względu na zawarte w nim prpozucje. Teraz
    > OK?

    Pewnie że nie. Bo wskazany przez mnie przepis nijak się ma do
    wypowiedzenia zmieniającego. Wskazałem go tylko po to by wskazać że nie
    WSZYSTKIEGO można dochodzić przed sądem.
    To ty i ktoś inny twierdzi że o WSZYSTKO się można procesować (jak wy to
    mówicie kwestionować).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam