  • Data: 2005-08-02 19:43:51
    Temat: Re: Obniżka pensji
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dcohtp$4qg$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Rozumiem że się upierasz.
    A kto ci to powiedział?

    > A kto ci powiedział że to pojęcie prawne. Używam go w sensie jak
    > najbardziej potocznym: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43366
    A gdzie twierdziłem, że to pojęcie prawne? Pytałem jedynie o definicję w
    kontekście sądowym.

    > ??? Może napisz tak żebym zrozumiał.
    Dobrze. Na gruncie tego przepisu nie można dochodzić przed sądem, że
    zmieniając warunki pracy (i/lub płacy) pracodawca oferuje za mało, za dużo
    żąda itp. Ale zawsze można zakwestionować samą zasadność wystosowania
    wypowiedzenia zmieniającego, bez względu na zawarte w nim prpozucje. Teraz
    OK?

    Jotte