    From: "Wisnia " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] produkt spowodował zniszczenie mienia
    Date: Tue, 18 Sep 2007 10:13:00 +0000 (UTC)

    el-ec-tr <e...@n...pl> napisał(a):
    > o kurcze, to lampy błyskowe są aż tak niebezpieczne? chciałem kupić do
    > swojego nikona jakąś najtańszą do doświetleń z odbić i myślałem, że
    > jesli napiecia się zgadzają to wszystko jest ok. na co uważać w takim
    > razie - w jaki sposób ci się to wydarzyło?

    No wiesz, jakoś tak automagicznie :(

    Aparat, laptop, lampy - na sznurku, wokół parasolki, szmaty, namiot
    bezcieniowy - pstryk - pierdut - ciemność, widzę ciemność! Bezpieczniki
    usłużnie ochroniły resztę mieszkania przed zniszczeniem, jednakowoż po
    zapaleniu światła oczom naszym ukazał się smętny widok w postaci dwóch
    elektronicznych trupów.

    W roli drugoplanowej wystąpił fotograf parający się tym od lat ...nastu,
    więc winy na ignorancję zwalić nie można.

    Wygląda na to, ze teraz statystyka jest po twojej stronie, mało
    prawdopodobne, żeby komuś się to zdarzenie powtórzyło ;) mozesz śmiało
    kupować lampeczkę.

    Pozdrawiam,
    Wiśnia