  • Data: 2013-04-25 12:30:29
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 11:59, Dominik & Co pisze:

    > Zmartwię Cię, ale 99,9% sprawców wypadków miało ten magiczny
    > chroniący przed nieszczęściami kartonik-talizman.

    Nie, nie chroniący przed nieszczęściami. Po prostu dzięki tym
    obowiązkowym egzaminom osób bez jest znikoma liczba. Mógłbyś się
    wypowiedzieć dopiero jakby zlikwidować prawko
    i zbadać jak się wypadki zmieniają... Choć tu niestety i czynniki inne
    też mogą mieć wpływ. Ale już pewne wnioski można by spróbować wyciągnąć.

    Może za paręnaście lat będzie można przeanalizować statystyki związane
    ze skuterami, skoro teraz wprowadzono to nowe prawko. Niestety nie dla
    wszystkich, a dla nowych pokoleń dopiero oraz dodatkowo moc osób i tak
    ma prawko B, w którym się ten skuter mieści, więc też wyniki nie wyjdą
    sensownie.

    > BTW: kurs na prawo jazdy uczy zdania egzaminu, nie jazdy.

    Nie uważam tak. Co nie znaczy, że system jest bez wad.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek