  • Data: 2013-04-25 13:04:17
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > istnieje. Jest nią Bóg. Tylko nie wszystko jest sprecyzowane i musimy
    > sami rozstrzygać na podstawie Bożych zaleceń.

    Który? Wisznu, Sziwa, Allah, Wotan, Tor, Dionisos, Eros,
    Wulkan, Jowisz, Światowid, Swarożyc, Manitou, Hathor, Aton,
    Horus, Wenus, Ometeotl, Quetzalcoatl, Amaterasu, Susanoo,
    Enlil, Marduk, Odyn, Perun?

    Bo cholera plączą się w zeznaniach i co zaleca jeden,
    tego zabrania drugi :-)

    A jeśli masz na myśli Jahwe (domyślając się z sygnaturki),
    to wg Ciebie odpowiedzialność zbiorowa jest elementem
    tejże Uniwersalnej Moralności? I czy cała Biblia jest
    moralna? A jeśli nie, to skąd wziąć Uniwersalną Moralność,
    żeby określić, które fragmenty są moralne, a które nie?

    > Ale co to znaczy? Jak ktoś jest ma atak padaczki, to mam nie

    To znaczy, że jeśli ktoś wyraził (będąc dorosły i zdrowy
    na umyśle) swoją wolę, to draństwem jest robić mu wbrew.

    > zabezpieczać go na siłę żeby sobie nie rozwalił głowy? Skoro chce tłuc

    A jak gość ma w portfelu karteczkę "nie reanimować",
    to reanimować?

    > głową w meble, niech tłucze? Zapewne powiesz nie. Bo to choroba. A jak

    Tak, choroba. Powszechnie znana. No i nie znam jego woli,
    sytuacja pozwala domniemywać, że chce ratunku.

    > ktoś ma inne choroby, mniej jednoznaczne? Albo jest pod działaniem
    > jakiegoś środka? Albo ma braki w wiedzy?

    To już jego sprawa.

    > Jak dziecko krzyczy: ,,Ale ja chcę ten garnek szarpnąć'', to pozwolisz
    > nawet jak to garnek z wrzątkiem na piecu?

    Dziecko nie ma nic do gadania, bo jest dzieckiem i nie może przejąć
    za siebie odpowiedzialności. Wyraźnie to zaznaczyłem.
    Ja nawet przemocy fizycznej użyję, jak będzie się pod samochód pchało.
    A co.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.