  • Data: 2013-04-25 12:44:48
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 12:22, Dominik & Co pisze:

    > No właśnie. I gdyby istniała taka Uniwersalna Moralność,
    > to rzeczy byłyby Uniwersalnie Dobre albo Uniwersalnie Złe.

    istnieje. Jest nią Bóg. Tylko nie wszystko jest sprecyzowane i musimy
    sami rozstrzygać na podstawie Bożych zaleceń.

    > Ponieważ nie ma*, ludzie nie powinni uszczęśliwiać innych
    > na siłę,

    Ale co to znaczy? Jak ktoś jest ma atak padaczki, to mam nie
    zabezpieczać go na siłę żeby sobie nie rozwalił głowy? Skoro chce tłuc
    głową w meble, niech tłucze? Zapewne powiesz nie. Bo to choroba. A jak
    ktoś ma inne choroby, mniej jednoznaczne? Albo jest pod działaniem
    jakiegoś środka? Albo ma braki w wiedzy?

    Jak dziecko krzyczy: ,,Ale ja chcę ten garnek szarpnąć'', to pozwolisz
    nawet jak to garnek z wrzątkiem na piecu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek