  • Data: 2013-04-24 11:09:23
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 10:52, Dominik & Co pisze:

    > Kłamiesz. Nie narzekam na wszelkie (ani ustroje, ani działania).

    No mówisz że nie ma miejsca na świecie gdzie by ci pasowało (cytat:
    ,,Jakby było takie (pomijąjąc kryteria wyboru), tobym po prostu wziął i
    pojechał.). Czyli nie pasują ci wszelkie dostępne na świecie.

    > Ale wybacz, nie będę się cieszył, że dzieki kasie, z której mnie
    > okradziono menel będzie miał na flaszkę i lekarza za darmo.

    Jasne, bo ja jestem menelem i motłochem.

    > Ależ ja wiem, że podejmując pewne decyzje (choćby o zamieszkiwaniu
    > w tym, czy innym miejscu) najczęściej trzeba pójść na jakiś kompromis.
    > To, że zalety przeważają nad wadami nie oznacza, że wad nie należy
    > wskazywać. Zamykanie na nie oczu nie czyni wcale człowieka szczęśliwszym.

    Nie, lepiej się żołądkować i zejść na nerwicę, wrzody albo inne coś

    --
    Przemysław Adam Śmiejek