  • Data: 2013-04-24 11:14:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2013 11:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Przeżywa bo nie zachoruje na kilka wysoce śmiertelnych pandemicznych
    > chorób. Na całą resztę podatność pozostaje. Także na niedożywienie,
    > pasożyty itepe.

    Nie napisałem, że są idealnie zdrowi, ale że zdrowsi.

    I co, lepiej nie dać szczepionki i niech więcej zemrze na tamte choroby,
    bo jak przeżyją to czekają ich inne choroby? Ty też siebie i swoich
    dzieci nie szczepisz? No i nie leczysz zapewne, bo przecież bez sensu
    leczenie choroby X, jak grozi choroba Y.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek