  • Data: 2013-04-24 11:16:36
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > I dla tych, którzy zostali uchronieni.

    To zdelegalizujmy sól, rafinowany cukier, kawę, alkohol...

    > Np. ja niestety przez wiele lat paliłem (głupota, bo zacząłem za
    > dziecka, jak fajki były dostępne),

    A ja nie. Alkoholu też nie używam, poza paroma kroplami amolu do herbaty
    przy przeziębieniu oraz od czasu do czasu czekoladkami. Mimo że rodzice
    nawet barku nie zamykali.

    Moje wsparcie dla programów społecznych kończy się tam, gdzie zaczyna
    się uparta głupota. Jeśli ktoś wpadł w tarapaty i potrzebuje zasiłku -
    OK. Ale jeśli ten zasiłek np. przepija i nawet nie planuje jakąś robotą
    się zająć, to niech zdycha, bo jest społecznie szkodliwy.

    > a nigdy nie ćpałem, bo nie miałem
    > dostępu. Możliwe, że jakby obok fajek w kiosku sprzedawali marychę to
    > bym spróbował. Może nawet teraz bym spróbował w jakimś momencie
    > słabości. A tak, nie ma, to nie grozi.

    No to trzeba kleje i lakiery zdelegalizować.