    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 13:30:26 +0200
    <kkk43a$hms$1@mx1.internetia.pl> <kkk4pi$dki$1@node2.news.atman.pl>
    <kkk5sp$nj0$1@mx1.internetia.pl> <kkk5pq$buv$1@news.task.gda.pl>
    <kklh1n$mnq$1@node2.news.atman.pl> <kklqpr$td$1@node2.news.atman.pl>
    <kklsr6$p0s$1@news.task.gda.pl>
    <516e9441$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkm62l$h83$1@news.task.gda.pl>
    <516ea62b$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <kkmgor$dca$1@news.task.gda.pl> <kkn2o6$9si$1@node2.news.atman.pl>
    <kko6d6$ouq$1@news.task.gda.pl> <kkof1k$8de$2@node1.news.atman.pl>
    <kkog06$j3d$1@news.task.gda.pl> <kkogko$ahj$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 18.04.2013 12:07, hiki o! pisze:

    > A powinna byc,

    twoim zdaniem. Dlatego musisz takiej szukać albo taką budować, ale na
    terenie RP będzie to raczej niewykonalne, stąd moje propozycje, żebyś
    szukał gdzie indziej.

    > Bo tak od poczatku zawsze bylo. Neandertale gromadzili sie w stada, bo
    > latwiej polowac.Osady powstawaly, bo latwiej sie bronic.

    I wszyscy byli równi. Ale potem zaczęli się wyłaniać równiejsi. Powstał
    system klasowy.

    > Potem panstwa
    > - mialy przede wszystkim dbac "o swoich".

    No. I część była swojsza. Ale potem się zmieniało i społeczeństwa
    ustanowiły demokracje i uznały, że każdy jest równo swój. Nawet w tych
    krajach europy gdzie wciąż jeszcze jest monarchia, to monarcha raczej
    nie ma nic do gadania poza byciem celebrytą. Tak zdecydowała wspólnota i
    już.

    > Ale skoro u nas zachodnia demokracja sie nei sprawdza (bo przeciez nie
    > wszedzie musi) to moze czas poszukac rozwiazania alternatywnego.

    No wiesz, jak myślisz, że odebranie prawa głosu nauczycielom uzdrowi
    Polskę, to wydaje mi się, że masz słaby plan.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek