  • Data: 2013-04-18 14:18:37
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak? To pójdź za ich wezwaniem i bądź dumny z tego kim jesteś. Choć i
    > obwieszczaj ,,jestem dumny z bycia hetero''. Zaraz cię zakrzyczą, że

    To akurat idiotyzm w obie strony - co to za powód do dumy? Równie dobrze
    mógłbym być dumny z bycia ściśle hetero np. jak z brązowych tęczówek ;)

    > jesteś homofobem. Spróbuj zorganizować promującą heteroseksualizm paradę

    Promocja to akurat się przydaje z uwagi na konieczność oswojenia ludzi,
    którzy w większości tkwią ciągle w świecie "zboczenia" i "choroby".

    > A geje latają i wołają ,,jestem gejem'' i ludzie mówią ,,brawo,
    > gratulujemy, że się otworzyłeś''. Organizują Parady promujące gejostwo i
    > co?

    A, to trochę inne - dumnym z ujawnienia się w dość homofobicznym
    społeczeństwie to można być. Wymaga to pewnej odwagi. Ale nie z bycia
    gejem (patrz wyżej ;) )

    > Tak? Przecież już mają większe w wielu dziedzinach. Może jeszcze ta
    > większość praw nie jest zapisana, ale społecznie już funkcjonuje ,,w
    > obrocie''.

    Większe? Nie ma ślubów, partner przy wizytach w szpitali będzie
    traktowany jako "obcy", podobnie w przypadku spadku, darowizny czy
    rozliczeń podatkowych. Dzieci też nie mogą adoptować.

    Zwracam uwagę, że problemy są praktycznie takie same, jak dawniej w
    przypadku np. małżeństw białych z czarnymi (przynajmniej w USA).