  • Data: 2013-04-18 14:19:17
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.04.2013 13:45, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A tutaj to akurat się dołączę: A co uzyskałeś od niego? Bo ja mam nawet
    > takiego z NFZ pod ręką, ale i tak chce kasy albo proponuje czarne plomby
    > i bez kanałowego.
    >
    > Akurat jakość usług z NFZ jest niska, tu się zgadzam z hiki, choć akurat
    > czy da się wyższą, to jest problem...

    Najgorsza bezplatna sluzba zdrowia to jest w szpitalach. Chodzi mi o cos
    takiego

    mam zagrwarantowane bezplatne leczenie jakiejs choroby

    szpital, owszem, przyjmie mnie, ale nie da lekow, bo te NFZ wycenil na
    70% ich realnej wartosci

    wiec szpital nie kupuje, bo nikt mu nie sprzeda za 70%

    ale...

    ...nie moge doplacic tych 30% zeby szpital mi kupil

    NIE

    MAM MIEC BEZPLATNIE

    wiec, mam bezplatnie nic...

    co wiecej, nie moge kupic tyhc lekow w aptece za 100% i przyjsc do
    szpitala z lekami niech mnie lecza

    MAM ZAGWARANTOWANE LECZENIE I LEKI BEZPLATNIE

    tylko lekow nie ma

    ale skladki place.

    bez lekow np. umre lub choroba sie rozwinie do stadium gorszego.

    MIMO, ZE KWA PLACE

    wiec mnie osobiscie ch.. obchodzi stomatolog, czy nawet endokrynolog lub
    inny proktolog - do kazdego, z zacisnietymi zebami pojde, zaplace i sie
    wylecze pryweatnie, wymachujac piescia w kierunku ZUS i NFZ, ktory mi
    wzial kase ale nie swiadczy uslugi.

    ale w przypadku jak powyzej opisalem - jestem w dupie. czarnej. bo nawet
    jak mam kase, nawet jak place skladki to sie nie wylecze, bo mam miec za
    darmo, ale nie ma....

    zen.aspx