  • Data: 2013-04-18 14:12:38
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A tutaj to akurat się dołączę: A co uzyskałeś od niego? Bo ja mam nawet
    > takiego z NFZ pod ręką, ale i tak chce kasy albo proponuje czarne plomby
    > i bez kanałowego.

    Nie wiem jak z kanałowym, ale na froncie "białe" plomby, a z tyłu
    amalgamatowe lub za dopłatą 90zł "białe".

    Uwaga: plomby z amalgamatu są gorsze tylko estetycznie. Prawidłowo
    wykonane, pod innymi względami są CO NAJMNIEJ tak samo dobre, jak "białe".

    Zwróć uwagę na gwiazdy "holyłud" w scenach krzyku - w większości
    przypadków wyraźnie widać "czarne" plomby.

    > Akurat jakość usług z NFZ jest niska, tu się zgadzam z hiki, choć akurat
    > czy da się wyższą, to jest problem...

    Wiele zależy od miejsca - podobnie jak w firmach prywatnych ;)