  • Data: 2010-08-05 13:45:21
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-08-2010 15:20, januszek pisze:
    > Maddy napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > O to właśnie chodzi bo od kuriera awiza nie dostałeś i paczka wróciła do
    > nadawcy.

    To nie byle jaki kurier, to DHL. Oni są wyjątkowi.
    Żaden inny kurier takiego numeru mi nie odstawił.

    > Tu masz dwa tygodnie aby odebrać ją z najbliższej placówki
    > Poczty ;) Tak to realnie wygląda ;P

    Mówimy o przesyłkach kurierskich.
    Czasem zależy mi, żeby dostać coś w dwie doby a nie dwa tygodnie i płacę
    za to ekstra.
    Jak mam to dostać na takich samych zasadach jak zwykłą paczkę czy
    poleconym, to za co ja właściwie dopłacałam?
    A poczta na wakacje zrobiła nam niespodziankę - czynna tylko do 17, a za
    to w soboty wcale, wiec żeby toto odebrać muszę gnać z pracy pędem przez
    pół miasta. Ale biznes.

    A, zaciekawiona zadzwoniłam na infolinię - Pocztex nie ma usługi dostawy
    po południu, nawet za ekstra dopłatą. Kiedy pojawi się kurier - czysta
    ruletka.
    Możesz sobie wykupić, że dostawa będzie do godz 12 ale nie, że po 16.

    Nie widzę jakiejś wielkiej różnicy na korzyść.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813