    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Mon, 20 Aug 2007 11:27:49 GMT

    news:faat1e$ipp$1@inews.gazeta.pl...

    > "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > pierdolisz jak zwykle, bo inaczej już tego nazwać nie można.
    > Slyszałeś o licencjach bankowych i kto je wydaje i ile ich w tej chwili
    > jest?

    > A ja pisze o Anglii w tym zdaniu.
    > I uwierz mi, że dokumenty angielskie nikt nie drukuju w Anglii. Musiałby
    > być iditotą.

    Choc by byly drukowane na marsie to sa nieobowiazkowe i w wiekszosci
    darmowe.

    > Jasne, to spróbuj coś bez tych nieobowiązkowych dokumentów załatwić.
    > Zostaniesz wyśmiany i wykopany w każdej instytucji.

    Wiesz gdzie jest roznica miedzy OBOWIAZKIEM a DOBROWOLNOSCIA?

    > Co z tego, że nie jest obowiązkowy jak musisz go mieć. I to najczęsciej
    > nie jeden a dwa, a trzeci tez jest mile widziany.

    A dlaczego nie 10?

    > Spadaj na drzewo z taką dobrowolnością.

    Jak kaza ci sie wytatulowac na czole z numerem tez bedziesz tak pierdolic?

    > na pewno do zakupu kilku słowników, najlepiej dwóch ortograficznych.

    No widzisz, nawet nie potrafisz napisac do czego w urzedzie ci potrzebny
    ID - zapytaj znajomych "rodowitych" anglikow, pewnie ci powiedza.