  • Data: 2007-08-20 14:52:01
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 13:24
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <uReyi.35724$1G1.20419@newsfe2-win.ntli.net>):

    > Z rzadnego usteopstwa, ksiazeczka warta byla tyle samo co plastik.

    Zaprawdę powiadam ci, nie masz racji. Książeczki nie trzeba było fałszować.
    Wystarczyło przełożyć zdjęcie.

    > Udokumentowanie profesji to co innego niz koncesja na handel, pozwolenia
    > na handel itp.
    > Jestem jak najbardziej za tym, by nie dac piekarzowi otworzyc gabinetu
    > lekarskiego, chyba, ze ma stosowne udokumentowane umiejetnosci.
    > Widzisz, to tym sie rozni, ze w Polsce byle kto moze otwierac gabinety
    > lekarskie, piekarnie itp. Natomiast by handlowac, to juz trzeba miec kase
    > na koncesje, bo handel zostal zarezerwowany dla pewnych osob.

    Pacz, ja handluję i żadnych koncesji nie musiałem mieć. Koncesje są na
    alkohol, ale to specyficzny produkt.

    > A moze dla tego, ze to byl konsulat w Opolu, czyli jak mniewam w Polsce?

    Źle mniemasz. To był konsulat niemiecki, z niemieckimi pracownikami i
    niemieckimi zasadami. Wg niemieckiego porządku.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl