  • Data: 2007-08-19 19:09:20
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:46c89198$1@news.home.net.pl Marcin Wasilewski
    <j...@a...pl> pisze:

    > To ty chyba na Białoruś za tą "zagranicę" jeździsz.
    IP postów witka wskazuje na USA (przynajmniej postów wybranych z ostatnich
    paru miesięcy i z tej grupy, więcej nie chciało mi się przeglądać ). To -
    oczywiście - niewiele znaczy, można tym manipulować.
    Tak czy inaczej na grupie poświęconej prawu należy oczekiwać od poważnych
    (lub chcących uchodzić za poważnych) dyskutantów podstaw prawnych i/lub
    innych dowodów przedstawianych twierdzeń.

    --
    Jotte