  • Data: 2007-08-19 20:44:42
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:fa9uaj$eni$1@inews.gazeta.pl...

    > "swen" <n...@n...com> wrote in message

    > bank nie jest instytucją rządową a prowadznie kont bezpłatnie wymusił
    > rynek i konkurencja.
    > więc nie p.. głupot.

    Sory, ze co? konkurencja? Chyba nienormalny jestes i zyjesz w swiecie scfi.
    TRoz to w Polsce powinni jeszcze doplacac do kont.
    Facet, Margaret Thatcher sie do tego przyczynila - hehe

    > Dokumenty ida na koszt państwa bo ich wytworzenie i administracja jest
    > opłacana z podatków, ich po prostu na to stać.

    Znasz sie na tym jak ja na konstrukcji statku kosmicznego. Czlowieku, dowody
    w Polsce drukuje prywatna spolka! DOTARLO!

    > W każdym razie jak znajomi usłyszeli, że dokumenty nie są ci do niczego
    > potrzebne to podsumowali cię krótko.
    > Pierdolisz głupoty.

    Wiecnapsz po angielsku jak ich zapytales.

    > Nie ma dowodu, nie ma jednolitego ID. Za dokument tożsamości służy zwykle
    > prawo jazdy i / lub paszport.

    Prawo jazdy/paszport nie sa DOKUMENTAMI OBOWIAZKOWYMI!
    DOTARLO!

    > To że nie ma czegoś co się nazywa dowód osobisty nie oznacza że nie ma
    > takiego dokumentu w ogóle.

    Nie ma w UK dowodow osobistych masz racjie sa za to dowody osobiste.

    > Zwykle oprócz jednego wymagane są dwa dokumenty ze zdjęciem cokolwiek by
    > to nie było i nie budziło wątpliwości urzednika. Opowiadasz bajki bo
    > chcesz się popisać jaki to ty mądry nie jesteś a słoma ci z butów wyłazi.

    Do czego wymagane? Do wylegitymowania na ulicy? Do wynajecia domu? Do
    zalozenia konta w banku?
    Mozesz sprecyzowac do czego? Najlepiej zadzwon do nich i sie zapytaj.
    Zapytaj tez kiedy i jaki urzednik wymaga dwuch dokumentow potwierdzajacych
    tozsamosc. hehehe
    ps.
    Nie dzwon do polakow w UK zwlaszcza tych co przyjechali 6 miesiecy temu ale
    faktycznie do anglikow, najlepij do urzedu. Dla ulatwienia szukaj w googlach
    pod haslem:
    Home office, council.
    Uswiadom znajomych "rodowitych" anglikow, ze Prawo Jazdy -plastik- nie jest
    dokumentem potwierdzajacym tozsamosc!!!