    From: "Foti" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sat, 18 Aug 2007 23:52:21 +0200

    Użytkownik "ars" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    news:fa4o8p$437$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dziwi mnie po co ludzie zostawiaja wszystko na ostatnia chwile a potem
    > placza, ze sa poszkodowani. Jesli aresztuja takiego jak Ty, albo zrobia z
    > Toba cokolwiek, beda ciagac po sadach-nie wazne- beda to robic za
    > panstwowe (NASZE) pieniadze. Cale szczescie ze Polska jest jednym z
    > najbogatszych krajow swiata i mamy fundusze na takie zabawy. Inaczej zle
    > pomyslalbym sobie o ludziach, ktorzy tak robia.
    > Było na wymiane bardzo duzo czasu, wiec nie wiem o co krzyki. Znowu bedzie
    > 50 reporterow stac pod urzedami pod koniec roku i zdawac relacje z
> [...]

    A czemu maja nie zostawiać
    Polska to taki debilny kraj w którym znów mówi się o przesunięciu terminów
    No to po cholere wyrabiac nowy dowód.
    Niech "debile" co wierzą w daty sobie wyrabiają i płacą wczesniej kase
    Ci mądrzy poczekają i jeszcze pięć przesunięć terminów będzie.
    Wkurwia mnie takie Panstwo. (dowód już wymieniłem żeby nie było)
    Jak tu szanować prawo skoro "przygłupy przy korycie" co chwila je zmieniają
    żeby sie przypodobać???
    Foti