  • Data: 2011-09-06 06:56:47
    Temat: Re: [OT] Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-05 14:56, Czarek pisze:
    > Allegro narzuca konieczność stosowania formy zapłaty "Płacę z
    > Allegro". Sygnatura akt: XVII AmC 4993/11.

    OT.
    Co jest złego w tym "PzA"? Ja sam zachęcam klientów, żeby z tego
    korzystali. Dostaje potwierdzenie na maila i od razu mogę wysłać
    towar. Korzystam z tego, bo jest to najwygodniejsza forma zapłaty.
    - Nie muszę sprawdzać rachunku kilka razy dziennie
    i zastanawiać się, który przelew do którego towaru,
    - nie muszę wyliczać czy kupujący prawidłowo "wyliczył" koszty dostawy,
    - nie muszę liczyć wartości i dostawy przy kilku towarach,
    - pieniądze automatycznie przelewają się na konto,
    ogólnie widzę w tej usłudze same plusy.

    Niekorzystna jest jedynie dla kogoś, kto wystawia jakąś usługę np.
    pranie dywanów, jako kup teraz w cenie 1 zł i ktoś klika "kup teraz".
    Już mi się zdarzało parę razy spotykać takie aukcje, np.
    "Rower za 300 zł", a potem w opisie "cena dotyczy jedynie widelca,
    cały rower kosztuje 3000 zł, kupując widelec kupujesz też cały rower".
    No i potem taki ściemniacz nie może oszukać allegro na prowizji
    i zgarnąć sobie 3000 na rachunek. Nie uważam tego za nic złego.

    Rychu