  • Data: 2011-09-06 08:26:54
    Temat: Re: [OT] Do SO wpłynął pozew przeciwko Grupie Allegro
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup
    > Co jest złego w tym "PzA"? Ja sam zachęcam klientów, żeby z tego
    > korzystali. Dostaje potwierdzenie na maila i od razu mogę wysłać
    > towar. Korzystam z tego, bo jest to najwygodniejsza forma zapłaty.

    Chyba tobie.

    > - Nie muszę sprawdzać rachunku kilka razy dziennie

    Wystarczy patrzeć kilka minut po sesjach elixiru

    > i zastanawiać się, który przelew do którego towaru,

    to wymagaj w tytule przelewu numer i tytuł aukcji + nick (ja zawsze tak
    przelewam)

    - nie muszę wyliczać czy kupujący prawidłowo "wyliczył" koszty dostawy,

    > Faktycznie skomplikowane. Pewnie zwolniłeś księgową, bo już jest łatwiej
    > Dodatkowo możesz naciągać ludzi. Dam przykład (jaki miałem). Było wyraźnie
    > napisane: Koszt wysyłki 8zł za jedną sztukę. Przy dodatkowej liczbie towaru +1
    > zł (2 szt - 9 zł, 3 szt.-10 zł itp).
    Kupiłem 2 sztuki i co? W PzA koszt wysyłki 16 zł (myślał, że nie zauważę).

    > - nie muszę liczyć wartości i dostawy przy kilku towarach,

    Kup kalkulator, albo licz w excelu.

    > - pieniądze automatycznie przelewają się na konto,

    Jak ktoś ci przelewa na konto to samo się nie przelewa, tylko idziesz do banku?